Saru`mana Moshule...

cum sa incep? as putea incerca o introducere subtila. o gluma micuta care sa destinda atmosfera si asa prea incarcata. as putea sa fiu brusc si sa intru in subiect intr-un mod brutal prin care sa las lumea cu gura deschisa. as putea sa merg pe ocolite si sa ating subiectul doar asa in treacat. sunt atatea metode...

a murit bunicul meu. ieri dimineata la ora 3 jumate si ceva. de-abia azi realizez ca eu nu mai am bunici. mai poti fi un nepot daca nu mai ai bunici?...

as putea spune o gramada de lucruri bune despre el. copilaria mi-e plina de amintiri cu el. bunicul a fost cel care m-a invatat, cand eram prin clasa a 4-a,  ca atunci cand voi merge cu o fata pe trotuar, eu sa stau pe partea cu strada, sa o protejez, ca asa face un gentilom...

daca as putea sintetiza viata unui om, o viata de 85 de ani, intr-o singura fraza, as spune doar:" unii vorbesc de credinta si se bat cu pumnul in piept, iar altii o traiesc pur si simplu..." iar bunicul meu, sau mosu cum ii ziceam eu, a fost unul dintre cei care si-au trait credinta.

mi-ar place sa se spuna si despre mine la fel...

10 Comments »

  • gravatar CumMioPusMamaNume

    sorry Mishu ....sincer imi pare rau pt bunicu tau fratele Mitica , o sa ii ducem doru :(

  • gravatar Anonim

    acu am inteles de ce vrei sa stai mereu pe partea cu strada :) am observat asta la tine, da niciodata nu te-am intrebat de ce?!

  • gravatar unu mic si verde

    asa facem noi gentilomii.. mishucu >:D<

  • nu ar fi nimic ce as putea zice sa fie diferit sau care sa iti dea o intorsatura sau sa te inveseleasca...si adevarul e ca nici nu intentionez sa te inveselesc. mi-a zis mama aseara... a intrat pe mine pe mess tocmai sa imi zica de "fratele Lohanel"... am ramas fara cuvinte... era si ramane un om preferat. ultima data cand am fost in campia vara asta am ramas uitandu-ma la privirea lui si ma gandeam: ce ochi faini si verzi are... era un om frumos... pentru mine si cred ca pentru Domnul. a pazit credinta... si-a sfarsit alergarea... a lasat un exemplu.
    "multumim"

  • gravatar I.B.

    Dumnezeu sa mangaie familia ta... Ma bucur ca ai avut parte de un asemenea bunic minunat...

  • Dumnezeu sa te binecuvinteze. Imi pare rau ca trebuie sa treci si pe-aici dar, desi nu l-am cunoscut pe bunicul tau, imi dau seama din vorbele tale ca era un exemplu de credinta si demn de urmat.

  • gravatar aceeasi eu

    eu am inteles de ce stai pe partea cu strada. chiar si cand devine ~x(
    ce nu pricep... e d c unu mic si verde iti zice "mishucu". asta e de doua ori ~x(
    ....despre restul chestiunii nu pot sa zic decat >:d<

  • gravatar Anonim

    Bună Ziua!
    Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
    Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
    Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
    Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
    Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
    Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
    Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul ascultawhisper sau un email ascultawhisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
    Mulţumesc,Cu stimă Vlad!

  • Dumnezeu sa iti dea alinare in aceste momente grele...

  • E trist când nu mai ai nici un bunic. Odihnească-se în pace!

Leave a comment