sinuciderea ca profesie...

"ai sa ma ierti in fiecare noapte. si-am sa te mint in fiecare zi.." asa zice Ducu Bertzi in a lui piesa.


sa fie vorba de introspectie? acest "tu" sa fie de fapt acelasi cu "eu"? pentru ca singura persoana pe care o mintim constant si care ne iarta intotdeauna, este propria persoana... sa ii mintim pe ceilalti, ne prinde rusinea. dar cand vine vorba de noi... da-i bataie frate!

citeam acu` vreo cateva zile, un ceva. si printre altele, am dat de o idee interesanta. omul are dintotdeauna un simt al vinovatiei. doar ca acuma am scapat de el. ni s-a implementat ideea ca nu noi suntem de vina.

 eu nu sunt de vina ca am ajuns un psihopat, ci parintii mei pentru ca ma bateau in fiecare zi si ma tineau gol in camera de oaspeti cand aveam musafiri pe post de bibelou. 

eu nu sunt de vina pentru ca mi-am batut nevasta. de vina sunt parintii mei care zilnic isi serveau una si dupa ce se plictiseau de ei, veneau la mine.

eu nu sunt de vina pentru ca mint si fur. de vina e anturajul meu care ma invata ca doar cei mai "jmecheri" vor supravietui, iar ca sa fii un supravietuitor, trebuie sa te pricepi la toate.

eu nu sunt de vina pentru ca sunt depresiv. de vina e locul meu de munca, prietenii, familia, toti cei care ma frustreaza si nu ma trateaza asa cum as vrea eu.

eu nu sunt de vina ca m-am sinucis. de vina sunt cei care m-au prea inteles....

"ai sa ma ierti in fiecare noapte. si-am sa te mint in fiecare zi.." asa zice Ducu Bertzi in...

9 Comments »

Leave a comment