sunny day

sunt sunny days si zile aiurea. restul zilelor normale, aparent normale le impartim intre cele doua categorii, avand grija sa punem mai multe in categoria de zile aiurea, asta doar pentru ca noi avem predispozitie genetica spre nevroze si instabilitate emotionala. nu ca ne plangem de mila, da` cica durerea ne face mai frumosi.

uneori ma trezesc foarte bine dispus, dar dupa vreo 2-3 ore, imi piere cheful si my sunny day devine :"azi ploua cu descarcari electrice si rafale puternice de vant". iar alteori ma trezesc, vorba vine ma trezesc, ca mai mult sunt un zombie teleghidat, care mormaie brutal un "mda..." la un salut voios de buna dimineata. si dupa un timp totul se inverseaza, fiind inundat de chef de viata.

inca nu am avut o zi completa in care sa fiu doar de un fel. sa zic ca azi is doar binedispus si gata. tot timpul e un mix intre cele doua. cateodata is mai mult plouat decat bronzat iar alteori viceversa( pentru cei care nu cunoasteti termenul de viceversa: ati facut o scoala degeaba!).


ati intalnit vreodata oameni-burete? sunt cei care preiau emotiile si starile de spirit a celor care ii inconjoara. daca aveti vreodata ocazia sa urmariti intr-un grup de prieteni asemenea persoane, o sa aveti in fata un spectacol interesant. o sa vedeti ca in functie de persoana cu care va vorbi, fie se va insenina fie se va intuneca. pe mine ma amuza oamenii astia. de-aia atunci cand stau de vorba cu ei, am grija sa trec prin cat mai multe stari posibile, doar ca sa ii vad cum se schimba la fata: ingrijorare, bucurie, gelozie, amaraciune, jovialitate, indragostire, parasire....

uneori pe mine ma binedispun visele. nu alea cu ochii deschisi. ci cele din timpul somnului r.e.m., alteori ma binedispun oamenii cu care vin in contact. alteori ma binedispui tu.

de readispunerea mea ma ocup eu personal. nimeni nu poate face o treaba mai buna ca mine la treaba asta.

azi e o zi sunny pentru mine. presimt o dupa-masa cu enorm de multe descarcari electrice. nu-i stres. mi-am reparat impamantarea si tot curentul se va scurge prin mine... spre altii...



2 Comments »

Leave a comment