daca nu eu atunci... cand?

ca sa ma explic: daca nu eu atunci cine... daca nu acum atunci cand? sau pe scurt: daca nu eu atunci... cand?

povestea e cam asa:

veneam intr-o dupa-masa cu trenul si ma pierdeam pe dealurile printre care serpuia trenul fara nicio tinta aparenta, cand trenul a oprit nervos intr-o statie oarecare si m-a trezit din visare si priveam amuzat oamenii cum se urca in tren, altii vroiau sa se dea jos, angajatul cfr din statie le striga nervos sa se urce mai repede ca el vrea sa dea drumul trenului... cand mi-a cazut privirea pe linile de cale ferata paralele cu cele pe care mergea trenul meu si acolo, printre bolovani si pietre aruncate furibund de muncitorii de la caile ferate... am vazut o floare. o floare de mac.

nu mi-a venit sa cred ca in locul acela dur, crestea mandra si fara frica o floare de mac. era singura. cata frumusete intr-un loc salbatic si inospitalier. singura impotriva tuturor...

oare cum ar arata lumea daca ne-am permite din cand in cand sa avem coloana vertebrala si sa nu ne pese de ceea ce e in jurul nostru si sa fim si sa devenim tot ceea ce putem fi?

nu ai vrea sa fi mai mult decat ceea ce esti acuma? eu da!

am citit odata o meditatie interesanta:"voi radeti de mine ca sunt diferit... eu rad de voi ca sunteti toti la fel.."

numa` bine

6 Comments »

  • gravatar Lupi

    un text de o frumusete inefabila.

  • aici sunt de acord cu tn vere...
    ai pus punctul pe I , dar tot stau akum si ma gandesc la acel raspuns, la acea intrebare, Cand vom avea si noi coloana vertebrala si sa nu ne pese 8-|

  • gravatar printrenori

    lupi... intradevar.. e de o frumusete de nedescris:)) am cautat in dex sa vad ce inseamna inefabil:P
    varu.... e o intrebare grea cateodata fara raspuns pentru ca ne complacem in starea in care suntem...

  • gravatar salutare_de_la_mare_departare

    Neat! Keep it coming!!!

  • gravatar printrenori

    i will numa` sa reusesc sa instalez windows-ul:D

  • gravatar iulia

    sa stii ca de cele mai mult ori indiferent cat de puternic ai fi si cat de mult te-ai inalta fara sa-ti pese ce e in jurul tau,intr-un mediu atat de "dur" e imposibil sa nu-ti fracturezi "coloana vertebrala"...

Leave a comment