meditatie de week-end


ieri am avut o zi tare aglomerata si nu am apucat sa mai postez nimic pe blog si imi cer scuze fata de cei pe care i-am dezamagit nepostand :P.

va multumesc pentru vizite si pareri si pentru criticile constructive legate de primele 2 postari.

nu am sa imi cer scuze pentru misoginismul meu mai mult sau mai putin voalat din ultimul post, daca vrei sa vezi doar misoginism in ceea ce am scris, cu siguranta vei vedea doar misoginism.

eu nu sunt un misogin. ci doar un pseudo-misogin. ma leg de elementele care le foloseste toata lumea cand vine vorba de specia feminina(stiu ca nu exista o specie feminina:p) si le dau o tenta subtila de ironie amestecat cu sarcasm pentru a face lumea sa zambeasca(chiar daca femeile vor zambi amar:P).

din momentul in care mi-ati citit blogul m-ati si catalogat ca si misogin. well, cine ma cunoaste, stie faptul ca la mine tot ce e aparent e inselator.

de aceea va rog sa va dati jos ochelarii cu prejudecati.

CEEEE? noi nu avem prejudecati!!!!

pariu?

e normal sa ai prejudecati in lumea noastra pentru ca traim intr-o lume gasita in incapacitatea de a se trata de boala cronica a prejudecatilor.
exemple: imi iau blugi scumpi ca aia sigur is originali( si ce daca is originali? te vor tine o vesnicie?), imi iau parfum scump ca ala miroase mai bine si tine mai mult(serios? curatenia miroase mult mai placut si te face mai atragator decat miresme imbatatoare care iti provoaca la un moment dat dureri de cap) si lista poate continua cu exemple pe care sigur le stiti si voi.
iubim prin prisma prejudecatilor. si ce e mai grav e ca nu folosim prejudecatile noastre ci a celorlalti. iubim frumosul pentru ca si ceilalti iubesc frumosul. ne place un film pentru ca si celorlalti le place, ne place o fata... pai, aici se cam complica ideea, ne place o fata pentru ca o vedem prin ochii celorlalti(nu se poate!!!). nu credeti? ia, baietilor-misogini si pseudo-misogini, spune-ti-mi cand a fost ultima data cand v-a placut o fata pentru ca prima data ati cunoscut-o(in adevaratul sens al cuvantului) si apoi ati decis sa duceti relatia la un alt nivel?? nu-i asa ca daca ne place la vedere si gashca noastra nu o desfiinteaza in 3 cuvinte cand suntem numa noi, abia atunci ducem relatia la alt nivel si daca se poate sa o si cunoastem, bine..., daca nu.. c`est la vie?
traim o lume a deceptiilor si a dezamagirilor. motivul este chiar in fata noastra. da-ti va jos ochelarii si o sa descoperiti o alta lume.

sa cunosti un om si sa-i descoperi ungherele gandirii si ale sufletului sau e un lucru mare. sa te cunosti pe tine? eh... toti ne cunostem doar ca nu ne convine cine suntem asa ca zicem ca nu ne cunostem... ca mai speram sa gasim undeva acolo in fiinta noastra altceva... altceva...hm.. altceva...
de mult, cand eram copil, am scris o poezie interesanta, puerila, dar care o folosesc ca si concluzie:
am crezut ca trebuie
sa fi bun
ca sa iubesti... dar m-am inselat...

am crezut ca trebuie
sa fi frumos
ca sa fi iubit... si iar m-am inselat...

si m-am intrebat
oare... ce iubim mai mult?
diferenta? deosebirea?
cred ca daca am iubi persoana
n-am mai vedea niciuna.....

numa` bine

9 Comments »

  • gravatar Anonim

    cred ca poti cunoaste o persoana mult mai mult si mult mai bine singur prin ochii tai ,lasand la o parte " messu", "sms",si vorbind mai bine cu persoana pe care vrei sa o cunosti ...si apropo de ceaa ce ziceai "parerea pe care ti-o faci at cand esti in grupul de prieteni..."... am auzit o data o vb care mia ramas in minte "...Biblia e ca o iubita, cu cat petreci mai mult timp cu ea, cu atat te indragostesti mai mult de ea" ;)

  • Misu, ai adunat o ceata de anonimi comentatori.Ia ajuta'i sa'si creeze o identitate:p

  • si, pana si 'credinta' ca toata lumea are prejudecati e o prejudecata:))

  • gravatar ia ghici.. calinutz

    vb aia.. ca nu poti cunoaste niciodata indeajuns de bine o persoana si o cred pe asta: nu prea se poate. dar atunci daca nu poti cunoaste o alta persoana, pe tine te poti cunoaste total ? nici aici nu as fi deacord.. cel putin la mine gasesc cateodata lucruri de care ma minunez si ma intreb: astea unde au fost pana acum ? si multe sunt nedescoperite..(nu pun si lucrurile de care nu ma minunez pentru ca alea le stiu dinainte..:D).. hmm.. altceva.. oi fi eu un subtil misogin in crestere poate, dar faza cu parerea prietenilor asupra iubitei ii total aiurea.. ajung sa`mi aleaga altii consoarta ? hmm..bine ca ai scris mish ca sa comentez eu.. total fara noima..:D (vb de mine..)

  • :)) kishule ai dreptate. si credinta ca toti au prejudecati e o prejudecata la randul ei:)
    cat despre faptul cu anonimii.. eu i-am rugat sa isi dea semne de identificare... da` daca vor sa ramana anonimii.. as sa fie::)
    caline... nimeni nu ii perfect nici macar eu... asa ca nu pot avea dreptate suta la suta ci doar in dreptul meu:)

  • gravatar Anonim

    ...asta e mai fain..e ca o discutzie pe care o ai cu un prieten vechi dupa ce atzi ras o seara intreaga...frumos, shi tru:P semneaza: yonne, care yonne? ramane la latitudinea ta

  • gravatar mex

    Nu mai nu esti misogin ...esti realist, vezi, ai deschis ochii :D
    Iar cine s-a simtit lezat de post-ul ala ..probabil s-a regasit in el .... si daca e asa ... hai miscarea feminina lezata la ars sutiene in fata primariei in semn de protest fata de blogul lui misu ca poate poate ii leaga degetele cu "scoci" sa nu mai poata pune pe "saibarspeis" alte prostii ....

  • gravatar printrenori

    mersi mex de incurajari. fara tine.. viata nu e la fel:D

  • gravatar iulia moro

    mirifica poezia:)

Leave a comment