ultima postare

am decis ca este timpul sa inchid si blogul. dupa doi ani de zile de impartasit ganduri cu voi, bucurandu-va sau intristandu-va, am ajuns la un punct in care consider ca e timpul sa ma opresc aici. nu mai am ce sa va spun.

mi-am sters contul de pe hi5 si mi-am dezactivat contul de pe facebook.

motivatia?

am descoperit ca lumea virtuala ma transforma in ceva ce nu vreau. lumea virtuala e buna intr-o singura directie. te invata sa te vinzi. si sa minti. in lumea virtuala poti fi ce vrei, mai putin ceea ce esti.

sunt doar o fatza in multime. nu sunt mai special ca altii. daca ai trece pe strada pe langa mine, nici macar nu m-ai recunoaste. e prea mare diferenta intre cine sunt eu si cine sunt eu virtual. lucru care consider ca nu e sanatos.

am ajuns sa petrec prea mult timp in lumea virtuala si sa nu mai traiesc real.

de aceea pun punct aici.

eu nu sunt la fel de puternic ca si voi. eu ma pierd prea repede si prea usor. de aceea prefer sa ies din lumea asta. stiu ca o sa fie greu, pentru ca totul e ca un drog. dar sunt increzator ca voi reusi.

renunt acum, pana nu voi ajunge sa fac greseli ireparabile.

voi lasa blogul deschis inca o saptamana, astfel incat sa aiba toti sansa sa citeasca postarea asta si sa nu aiba intrebari tampite. urasc de ce-ul.

toate cele bune,
Mihai Oaida

24 Comments »

  • Regret!

  • esti printre singurii care regreta. multumesc!

  • Nici mie mu-mi poţi contesta părerea de rău. De-a lungul timpului ţi-am mărturisit că m-ai surprins cu o filosofie de viaţă cumva străină generaţiei tale.
    God bless you!

  • Foarte bine! Sper sa pot sa te urmez in curand!

  • multumesc arcadia, Domnul sa-si reverse binecuvantarile si peste tine:)

    ruben,orice se poate, doar vointa trebuie...

  • imi pare rau....imi placea sa te citesc.
    Fii binecuvantat!

  • gravatar aceeasi unica eu.

    DE CEEEEEEEEEEEEE??? :)))))

  • vei ramane inconfundabila aceeasi eu :)

  • gravatar Anonim

    felicitari Mihai.Ai dreptate e ca un drog asa ca .... sper sa te tina.La mine greu merge....

  • Te-am citit rareori. Este mult adevăr în ce spui.

  • incertitudini... de acum ma vei citi si mai rareori:)

  • gravatar Anonim

    Felicitari pentru decizie! Predica Stancel acum de Pasti ca ar fi cazul sa nu ne mai etalam cunostintele, credinta, etc pe bloguri si retele de socializare ci sa iesim intre oamenii reali, cu probleme reale- cu siguranta Isus nu si-ar fi facut publice invataturile pe net. Vorba 'ceea... GET REAL! Si inca ceva: omul se cunoaste dupa roade nu dupa postarile pe bloguri... Cand te intorci sper sa vi la mine la o tabla: I have coffee and cookies :)- adevarate!!! (GG)

  • :)) ok o sa vin :)) ca m-am saturat de tablele virtuale :d

  • gravatar Anonim

    Cerce, asa cum te stim numai NOI....Bravo tie....hai in lumea adevarata !!! te asteptam sa te intorci cu bine ..... :)))) =)))

  • gravatar Anonim

    Bine ca mai exista mess-ul.:)

  • si premiu pentru cei ce te-au citit 2 ani rand pe rand,cu fiecare postare, nu este?
    iti apreciez decizia, desi eu te stiu din amandoua lumile si pentru mine esti tot o imagine de ansamblu. cred ca e normal sa pari altfel doar de pe blog si facebook, e ca si cand cineva ar vrea sa te caracterizeze doar din felul de mic dejun pe care il mananci. dar ai si dreptate, prea multa viata virtuala nu e sanatoasa. cand ajung la saturatie iau cate o pauza, apoi, ca de un fel de manacare de care m-am scarbit dupa un timp ajunge sa imi fie iarasi dor. cred ca e putin trist cand ma intorc si nu mai esti aici. deja eram obisnuita o data pe saptamana sa te caut... unele fraze ce le-ai scris imi vin in minte la diferite momente din zi, sau luna, sau an...
    internetul dauneaza prietenilor din aceeasi localitate, dar pentru prietenii indepartati in spatiu e inca o binecuvantare ;)

    si da, vorbesc eu care mi-am inchis blogul si l-am reactivat iar =)) nu era inchis, era doar cu parola:P

  • Foarte bine faci...

  • yonne, vrei premiu? nu stiu ce premiu sa iti dau, singurul la care ma pot gandi e acela ca ti-am imbogatit existenta si ti-am extins orizonturile, pentru ca sunt sigur ca multe lucruri pe care le-am afirmat aici, nici macar nu te-ai gandit la ele, dar acuma ca le-ai citit, consider ca sunt o parte din tine.
    pentru prietenii indepartati in spatiu, inca exista messenger :)

    ionela, multumesc.

  • nah, oricum, eu zic ca nu tre neaparat sa il inchizi... poti sa te lasi de scris pe el... pacat sa stergi tot ce ai investit ;)

  • gravatar Anonim

    pfi....nici macar aici nu ne vom mai intalnii....

  • gravatar Anonim

    Va initam sa aruncati o privire peste blogosfera crestina !

    http://blogosferacrestina.blogspot.com/

  • gravatar Anonim

    Doamne SA RENUNTI? lumea virtuala este cea mai tare , daca ea este ca un drog , atunci voi incepe sa fiu dependenta de droguri eu nu as vrea sa renunt la lumea virtuala cel putin 8 ani pe mine nu ma schimba lumea virtuala . Eu am creat un site cu avatare (virtuale) si sunt mandra de el si imi petrec tot timpul in fata calculatorului. EU SPUN NU RENUNTA LA LUMEA VIRTUALA!!! Cu drag Anonimul Virtual

  • gravatar Anonim

    Buna sunt tot eu Anonimul Virtual m-am gandit mai bine la ce ai scris si mi se pare OK , voi renunta si eu la lumea virtuala MERSI!!!

  • gravatar Anonim

    Mi-am sters site-ul pe care erau logati peste 100.000 de utilizatori 100.000 de creiere ajutate

Leave a comment