cine stie cum se vindeca o furtuna?


de cateva zile tot incerc sa scriu ceva si nu reusesc. oricat as vrea,
nu pot sa imi focalizez ideile. sa le dau curgere si logica. si ma frustreaza
lucrul asta.

nu pentru ca as fi bun in a avea logica sau curgere. mi se intampla prea des ca
ceilalti sa nu ma inteleaga, desi in mine am o logica coerenta si un fir rosu
care trece prin toate ideile care le expun.

ci pur si simplu ma frustrez la incapacitatea mea psihica de a ma exprima. poate e
si din cauza ca, aici, inteleg in italiana, vorbesc in engleza si gandesc romaneste.
poate si asta sa fie un motiv. poate fi altul, mai dureros si mult mai adanc inradacinat.

ascuns acolo in strafundurile mele, unde nu mai caut de prea multa vreme. am renuntat
sa ma mai introspectez. prea ma deprima asta. dar totusi, uneori e necesara introspectia.
fuga de probleme nu le rezolva. poate doar le schimba. sau adauga altele noi.

si ne pricepem, sau mai bine zis ma pricep asa de bine sa adun problemele si sa le
ascund sub pres, in speranta ca voi scapa de ele. dar de fiecare data cand pasesc
peste ele, le simt cum imi inteapa talpa si ma impiedica in a merge mai departe.

unele probleme sunt nerezolvabile.

altele sunt rezolvabile partial. compromisuri.

altele, cum apar, se rezolva de la sine, fara nici cel mai mic efort personal.

de as avea pricepere sa pot sa le diferentiez corect. prea mult incerc sa rezolv
probleme nerezolvabile si sa las nerezolvate cele care s-ar rezolva singure.

si uite asa ma trezesc ca imi complic existenta. macar daca ar fi vorba doar de a mea,
poate nu m-ar deranja prea tare. dar parca prea des, ajung sa complic existenta celorlalti.
sunt ca o furtuna de vara. vin pe nepregatite, stau putin si la plecare las dezastru.

cine stie cum se vindeca o furtuna?

6 Comments »

  • O furtună se vindecă numai cu soare! Ai nevoie de un soare al tău, care să apară exact când te pregăteşti tu de furtună :)

  • arcadia, soarele nu vindeca furtuna... poate vantul...

    aceeasi eu, uneori un zambet face cat o mie de cuvinte. acum nu e cazul :)

  • gravatar Anonim

    am vazut un film ieri. ritualul. cu anthony hopkins. spunea el ca scepticii, ateii cauta adevarul, certitudinea si intreaba ce vor face ei cand vor da de adevar?

    poate rezolvarea, raspunsul la intrebari, retragerea norilor e ca certitudinea respectiva. ce faci cand dai de ea? sau, altfel, ce faci cand problemele nu mai sunt?

    normal ca nu e bine sa stai in mocirla, nici sanatos sa ajunga sa iti placa sa stai acolo.

    dar cine stabileste ce e normal, ce e bine, ce e sanatos?


    o rautate_mica te imbratiseaza cat poate ea de tare >:D<!

  • "de as avea pricepere sa pot sa le diferentiez corect."
    de ai avea-o numai tu as zice ca exista multa nedreptate:P
    glumesc...
    poate tine de intelepciune... dar si asta e de cel putin doua feluri
    poate tine de intentie... dar nici asta nu iti garanteaza un rezultat bun
    poate tine de prietenie... e destul incat sa te dezvinovateasca¿?
    poate tine de iertare... de 70 de ori cate 7
    poate tine de dragoste... ei bine, in asta nu este frica si le acopera pe toate.
    :D

  • cu "Nurofen - tunete si fulgere"

  • ruben.. ti-as da un like, da n-a buton din`ala... :))

Leave a comment