aici sunt banii dumneavoastra...

pe finalul anului 2010 am fost plesnit de genialitate. si m-am gandit la ce as putea inventa daca as fi fost un inventator? si nici nu a fost nevoie de prea mult timp de gandire. raspunsul mi-a venit instant. ca si ness-ul meu 3 in 1, din care trebuie sa beau 3 pliculete ca sa simt ca beau 1. dar asta e alta treaba.


raspunsul mi-a survenit intr-una din zilele cand mergeam la lucru servici. fiind in masina, proprietate nepersonala, neaflata in dotarea mea, necondusa de mine, dar in care mi-am rezervat locul mortului cel mai special si mai drag mie.

de ce are nevoie un sofer? 1. de o masina functionabila; 2. de combustibil; 3.o destinatie; 4. gps; 5. detector de radar. si banuiesc ca ar mai fi cateva chestiute. si aici intervine genialitatea mea. as inventa un dispozitiv care ar ajunge sa fie obligatoriu in orice masina care circula pe drumurile din Romania.

v-ati dat seama la ce ma refer? mai vreti niste hint-uri? ok. ce au toate drumurile din Romania in comun? gropi. mai mici, mai mari, mai rotunde, mai ovale, in perechi, dezperecheate, mai adanci, mai superficiale, mai ascunse, mai la vedere, mai vechi, mai noi, mai de calitate. cred ca am putea fi singura tara care ar putea promova un sistem de clasificare a drumurilor folosind un soi de punctaj ca si la hoteluri.

doar ca aici nu am folosi stele ci gropi. de exemplu: sosea de 1 groapa. inseamna ca e drum care are minim o groapa in care risti sa ramai doar cu volanul in mana.  sosea de 2 gropi, inseamna ca sunt sanse de slalom. si asa mai departe.

revenind la inventia mea daca eram inventator. stiti ce as fi inventat? un detector de gropi cu gps incorporat!
eu zic ca e o idee geniala si s-ar vinde ca painea calda. i-as pune si o voce feminina, sezuala, care sa anunte dragastos:"dragule, stii, in 5 metrii , vireaza brusc stanga, si apoi tare dreapta... dar daca esti curajos, mergi drept inainte...."(asta pe principiul: cine e mai tare? drumul sau masina?)

radem cu pofta. zambim amar. cel putin mai avem speranta. avem mai putin de 2 ani pana vine sfarsitul lumii. stiti voi, ala din 2012. da` nu va stresati prea tare. ca daca nu il prindem pe ala, sigur o sa apara altul si apoi altul si tot asa... pana ne-om stinge noi cumva...
omul piere... groapa, ramane?

6 Comments »

Leave a comment