mno amu ca ii marti ii mai bine?


mno azi ii marti. si nu orice marti ci marti 13. nu te-apuca putin teama cand te gandesti la cele 3 ore de ghinion? de exemplu pe mine nu. eu le-am dormit...

azi am simtit in sfarsit ca e toamna. e un cer negricios afara si ploua rece. da` asa de rece ca simt frigul numa` cand vad cum ploua si bate vantul..

s-a terminat cu moleseala verii si moleseala zilei de luni. daca
stau mai bine sa ma gandesc... ziua de luni imi aduce aminte de vara...

taica-mio a venit acasa cu idei razboinice... ieri ne-am schimbat usha... azi ne schimbam holul....

intr-o zi m-oi trezi ca locuiesc in alt apartament... la alta familie...

ieri am mancat tort. o fost foarte gustos. cred ca era mai gustos datorita companiei in care eram si a filmului la care ne-am uitat.

azi e marti si de ieri am vrut sa va dau ceva sa rezolvati... o mica problema de imaginatie... da` deja ma striga taica-mio sa il ajut sa demolam ceva... probabil o camera.. asa ca o sa va dau problema maine... poimaine... candva..

inca nu ma pot obishnui cu usha cea noua... ma speriu de ea... imi trage cu ochiu... adica o vad doar cu coltul ochiului si atunci tresar. stii cum vezi ceva cu coada ochiului si te sperii? si apoi cand te intorci nu e nimic? mno asa e la mine cu usa... doar ca la mine e tot acolo...

"acuma vin ticule..."

numa` bine lume...

2 Comments »

Leave a comment