hey, la multi aniiii!!! ce? a fost deja ziua ta?:o


am o problema. da` una mare de tot. si ma gandeam ca poate ma veti ajuta voi.
uite in ce consta problema mea: uit.

dar nu orice si oricand, ci uit zilele de nastere a celor care imi sunteti prieteni si apropiati. cateodata uit zilele de nastere chiar si a celor din familia mea...
si nu e ca uit... da` apoi trebe sa gasesc o "scuza" pentru care nu i-am urat de bine lui cutarica...

intr-o vreme am gasit o scuza care imi place mult:" pai stii, am vrut sa fiu ultimul care iti spune la multi ani"... da` s-a cam saturat lumea de ea si tare mi ca nu mai prinde...

nu imi place sa mint, dar spuneti-mi voi... cui ii place sa stie ca a fost uitat de cineva cu care are o prietenie decenta?

cred ca a fi uitat de cineva sau a fi trecut cu vederea de o persoana pe care o consideri importanta in anturajul tau(si aici nu ma refer la mine, eu sunt insignifiant), e cea mai urata dezamagire posibila. probabil de-aia multi se simt frustrati de ziua lor, chiar de nu o arata...


pe mine nu ma deranjeaza ca nu ma sunati de ziua mea, sau nu imi trimiteti mailuri sau spam-uri... in ultimii ani mi-am cam inchis telefonul de ziua mea si am fost pe "ascunse" pe ymsgr(ymsgr=yahoo messenger)
cateodata.. de fapt nu cateodata ci tot timpul as vrea sa ma uit de ziua mea...

revenind, daca nu e prea mare aroganta mea... cand e ziua voastra... sunati-ma sa va spun la multi ani...

14 Comments »

Leave a comment