hero, looking people in need of help

dear mishu,
eu nu intru in perioada luni-vineri pe calculator decat la scoala, dar acuma am intrat cu gandul la tine. stii de ce? ades cand ma spal pe dinti imi amintesc de tine si m-am gandit sa-ti scriu ca nu esti pe mess;)) ai scris o data pe blogul tau ceva despre rutina. ca detesti sa faci aceleasi lucruri in fiecare zi si ca pana si sa te speli pe dinti in aceeasi directie nu-ti mai place:D
legat de ce ai scris tu acolo am experimentat si eu in ultima vreme...mi-am schimbat felul de a merge spre scoala si chiar drumul(adica merg pe jos desi imi ia 50 minute si merg tot timpul pe altundeva), combinatia de pijamale, ma spal pe dinti tot timpul diferit, am renuntat la vechiul obicei de a face dus...(glumesc:)) dar tot o fac altfel), ora de teme difera in fiecare zi...si cam atata imi amintesc acuma.
dar sa stii ca iesind din rutina zilnica te simti mai confortabil in pielea ta, mai creativ, merita sa faci asta. cred ca ce ai scris tu pe acel blog, desi nu-mi amintesc nici titlul, m-a influentat si am retinut ceva scris special pentru mine :D sau cel putin eu asa am luat-o.
avand in vedere ca ieri m-am culat la 11 azi o sa incerc sa nu stau dupa 10 jumate:D
deci, somn usor!


acesta e un mail care l-am primit de la o prietena foarte scumpa:) care m-a incurajat prin ceea ce mi-a scris.
ma bucur cand pot influenta vietile oamenilor in bine...

2 Comments »

  • ah, ce n-as da sa pot sa pot sa calc si eu in picioare rutina asta datatoare de ulcer!!! cu spalatu pe dinti nu merge ca io oricum dau in toate directiile,cu mersu la scoala [in cazul meu la spital] mi-e imposibil ca m-am invatat de 5 ani incoa sa functionez contra cronometru si nu-mi permit sa ma tin de pseudo-turism prin bucuresti cand trebe sa semnez condica la 8, referitor la pijamale cand vin seara [aka noaptea uneori] atat de obosita singura combinatie pe care o pot efectua in mod constient pe ultima suta de metri inainte sa pic lata este sa mi-o pun pe dos,cat despre dush am reusit sa-l infrumusetez schimband gelu'/sapunu' dar ca tehnica imi trebe timp sa deprind una noua, deci ce ma fac?! is there any hope for me? ce-mi recomanzi? [and I beg you, do please influenteaza-ma in bine!!!]

  • eu, sunt sigur ca sunt si la tine elemente care le poti schimba, astfel incat sa iti faci rutina un pic mai placut.
    e o vorba:" Doamne, da-mi puterea sa pot schimba lucrile care se pot schimba, da-mi rabdarea sa pot indura lucrile care nu le pot schimba si te rog sa imi dai intelepciunea sa pot sa le diferentiez bine..."

Leave a comment