comedie sau prostie?


Toata lumea e plina de idei originale sau copiate sau nuantate sau diplomate(a se citi: corect politic) ;) cand vine vorba de a scrie primul post.
toti zic nimicuri, doar ca le coafeaza, nuanteaza asa de frumos ca nici nu iti dai seama ca citesti aiurea vreo 5 minute si ramai doar cu un gust amar sau dulce, in functie de ce ambalaj s-a folosit si cantitatea de dulcegarii amestecate furios pentru a umple o pagina..:)) interesant.
asa ca mai sorb o gura de cafea, dau muzica mai tare si incep sa va povestesc vrute si nevrute... ca si o femeie care vorbeste mult, prost si neintrebata (prietenii stiu de ce).
Zilele astea am ramas cu un gust dulce-amarui legat de pseudo-rascoala moldoveneasca cu program fix: de la 10:00 la 22:00... pai da stiti voi cum e... familie mare.. apa putina, pana fac toti baie... se gata programul de apa calda... asa ca la 22:00 toata lumea in casa. gata cu joaca ca tata voronin vrea sa se culce si sa nu il deranjam ca ....
am crezut ca prostia are limite...(ma simteam mai destept decat einstein care zicea ca in lumea asta de doua lucrui ii sigur ca sunt infinite: universul si prostia, dar de univers nu e chiar asa de sigur :D) pana am citit ca politia moldoveneasca aplica taxa pe bataie:D. adica eu ma duc acolo, ala ma bate, ma baga in puscarie si apoi eu trebuie sa platesc ca stau in puscarie 5 lei pe zi... taxa de dormit, mancat, primenit, aplicat tatuaje permanente sau nu.. etc... interesant.
sper numai ca nu cumva sa ii vina vreo idee lui boc sa puna si el taxa pe bataie sau pe iesit la plimbare:)). ar fi tare:" unde mergeti?.. pai pana in parcu mare. si.. stati mult? pai, cam vreo ora.. aham. pai daca stati 59 de minute platiti numa` jumatate de taxa..." :))
hai ca e suficient pentru acuma... s-a terminat si cafeaua.
concluzia este actul final cand ai obosit sa mai gandesti. asa ca:
ma duc sa ma uit la dan diaconescu ca are ceva inedit: au gasit-o sau nu pe elodia.
numa` bine

22 Comments »

  • gravatar Anonim

    mda

  • gravatar Anonim

    elodia rules :))

  • stiu:))

  • gravatar Anonim

    intradevar prostia e mare, prea mare uneori. asa ca sa nu ne mire ideile oamenilor "sus pusi". din pacate mai mult de atat nu sunt in stare sa faca.

  • gravatar Anonim

    de musai k de voie buna...cand citesc viziunea ta..de cele mai multe ori mai pesimista decat a mea despre viatza...chiar incep sa zic: hai noah...daca asha ii, nu poti face nimik decat sa accepti, sa tzii capul sus shi sa vâsleshti, fara sa ma mai gandesc k daca ii asha asta inseamna k ...man...we´re screwed
    shi daca o sa scrii ceva mai optimist...n-o sa cred k esti tu, sau chiar o sa ajung sa cred in fericire, la cat de convingator reusheshti sa fii...
    era sa zic: da comm inapoi, k eu am fost darnica(asta e singurul indiciu k sunt fata, daca l-atzi ratat..imi pare rau, altul nu mai avetzi), dar cred k te-ai revanshat destul pana acum
    so..have fun..na..shi nu pot sa aleg sa scrie automat cine sunt, la cat de mult am eu nevoie de afirmare, dar nush...poate e timpul sa fiu shi eu printre cei anonimi;)))

  • gravatar printrenori

    anonimi neanonimi... important e sa fim:D
    nu stiam ca am atatia prieteni anonimi...:D:)) ma bucur sa fiu si eu un anonim cu voi:D

  • gravatar Anonim

    asta e raspunsul ala optimist... acum tre sa cred in fericire:O?¿?¿?¿?¿...nu sunt chiar asha de ushor de convins

  • gravatar mex

    hai ca e bun pentru inceput...mi-ai mancat 5 minute din timpul de servici asa ca e bine
    continua Babilon!!! (de cat timp nu ti-a mai zis careva asa ? :P )

  • recunosc mex ca demulta vreme nu am mai auzit expresia babilon :))
    mersi de aprecieri.
    te mai astept:D

  • m-am semnat deci exist...Babilon..si apropo blogul a fost la moda anul trecut:))

  • blogul nu moare... blogul se transforma :))

  • hai k am dreptate vere... dar sti care e cea mai mare prostie? am spus-o si o so mai spun inca odata... doar ca sa o afli de la mn
    prea mult adevar ca sa-i poti rezista durerii care il provoaca... dak stai si analizezi, totul e gresit... concluzia: am ajuns doar nishte jucarii pe nishte scene ascunse si in acelasi timp cunoscute de oameni si de noi de mult timp... am ajuns sclavi in propria nostra, tzara... ce ne dorim mai mult? mai bine de atat nu cred k o putem duce

  • apropo tineo tot asa ;)

  • http://www.youtube.com/watch?v=r-o9JF5c0Tc

  • varu... esti mai pesimist ca mine:))
    mersi de vizita:)

  • gravatar ariel

    5 lei pe zi cazarea la puscarie? shi itzi dau shi de mancare ?
    hmmmm poi acu cu criza tzi se merita sa te batzi un pic asha de suparare(ca nevasta ta o spart banutzii in mall)...shi ai cazare asigurata, dar e foarte tare politzia moldoveneasca!!!

  • gravatar free

    si dupa cum ai inceput postu... :)) "toti zic nimicuri, doar ca le coafeaza, nuanteaza asa de frumos" (un fel d poveste la cafea da cum erai singur ai scris aici :) )

  • gravatar printrenori

    ariel stiu ca pare absurd da` asta e adevarul. il gasesti in evenimentul zilei.
    pai free daca erai aici nu deschideam blog:p

  • gravatar Anonim

    super blogu...felicitari!!!si tine-o tot asa!

  • gravatar printrenori

    multumesc:)

  • gravatar salutare_de_la_mare_departare

    Comedie sau prostie? Both for sure <(*-*)>

  • gravatar printrenori

    could be:)

Leave a comment